prezentacje ppt do ściągnięcia

Tam na dole zostało, wszystko to co Cię męczy... Patrząc z góry ...

Temat: power point
sciaglem Microsoft Office Power Point Viever 2007 i chce zrobic prezentacje wlanczam i wyskakuje mi cos takiego co mam robic http://i40.tinypic.com/107uyv9.jpg jak wogule zrobic co sciagnac zebym mógl zrobic prezentacje na informatyke
Źródło: topranking.pl/905/power,point.php



Temat: prezentacje multimedialne
Proszę o namiary do stronki gdzie jest dokładny opis jak tworzyć prezentacje w programie MS Power Point (ale od razu mówię... całkowite podstawy mnie nie interesują, chcę zrobić niezłą prezentację a...
Źródło: topranking.pl/970/prezentacje,multimedialne.php


Temat: Viewer potrzebny, na gwalt;)
Wed, 05 May 2004 17:21:13 +0200 rozrabiak <b@maila.plspłodził(a) taką wiadomość: PS. Zapisz prezentację jako pps, i zobacz czy u znajomych na M$Office działa. Nawet nie trzeba u znajomych - można ściągnąć...
Źródło: topranking.pl/1082/viewer,potrzebny,na,gwalt.php


Temat: Nowe logo TVP
Dnia Fri, 7 Mar 2003 10:35:09 +0100 , DruG de Vil napisal : | Niby taka powazna i wielka firma z samej strony niewiele mozna sie | dowiedziec :)     Przeciez jest do sciagniecie prezentacja.... w Power Point ;) powiem więcej .... samorozpakowująca się prezentacja ;) pozdrawiam
Źródło: topranking.pl/1273/nowe,logo,tvp.php


Temat: Nowe logo TVP
    Przeciez jest do sciagniecie prezentacja.... w Power Point ;) I juz cos takiego negatywnie swiadczy o firmie. Czy jest obowiazek posiadania Power Pointa? Ja nie mam i nie chce. A jesli ktos powie, ze moge sobie sciagnac programik do ogladania takich prezentacji, to tez dziekuje, bo u mnie i tak sie nie odpali, bo nie korzystam z Windows :D
Źródło: topranking.pl/1273/nowe,logo,tvp.php


Temat: powerpoint 2000
Witam grupowiczów jestem juz nieco zdesperowany :)) problem wygląda następująco: prezentacji utworzonej w programie Powerpoint 2000 nie można uruchomic programem ppviev32.exe czy ktos ma lub wie skąd można ściągnąć taki program dla PP 2000????? po prostu nie moge stworzyć płyty z autostartem która odpalałaby sie automatycznie na jakimkolwiek kompie pozdrawiam ALABASTER mac@rawex.com.pl
Źródło: topranking.pl/1273/powerpoint,2000.php


Temat: Program poszukiwany
Użytkownik j u r s k i <jur@poczta.onet.plw wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:ai5otc$t@news.onet.pl... Witam Co prawda temat dosc luzno zwiazany z grafika, ale moze ktos mi tutaj pomoze. Chce zrobic prezentacje multimedialna o nastepujacych cechach: 1. kolejne slajdy sa bitmapami (tiff, jpg, bmp - wszystko jedno jaki format bedzie obslugiwany) 2. slajdy beda sie przenikaly (poprzedzajacy stopniowo znika, nastepujacy stopniowo sie pojawia) 3.  mozliwosc precyzyjnej edycji zarowno czasu wyswietlania danego slajdu jak i czasu przenikania 4.  mozliwosc dodania sciezki dzwiekowej 5. mozliwosc powiekszenia wycinka zdjecia (taki "najazd" kamery - np. mam zdjecie grupy osob, a chce w sposob plynny przejsc do powiekszenia jednej osoby) W czym najwygodniej cos takiego zrealizowac? Szukam oprogramowania Zastanawialem sie nad Adobe Premiere, ale nie wiem czy nie za duza kobyla. Natomiast Power Point jest dosc prosty, ale czy ma w/w mozliwosci jurski PS. Mozliwosci 1-4 sa obsolutnie wymagane, 5 niekoniecznie a moze Scala , latwiutka w obsludze, duzo roznych mozliwosci i wresje trialowa mozna sciagnac ze stronki producenta? Magge
Źródło: topranking.pl/1274/program,poszukiwany.php


Temat: prezentacja przenosna w power p
chce zamiescic w sieci przenosna prezentacje w pp. Po sciagnieciu pliku 'pgnsetup.exe' i probie zapisanie prezentacji, komp pluje sie o plik 'pres0.ppz' i nie zapisuje prezentacji. Ktos wie jak to zmienic? dac do sciagniecia rowniez ten plik....[jezeli nie ma tam filmow lub niestandardowych dzwiekow wystarczy umiescic sam plik ppt] ale do publikacji w sieci zatosowal bym pluginek powerpointa i publikacje do sieci.... co pozwoli zamiescic prezentacje na stronie www bezposrednio
Źródło: topranking.pl/1316/21,prezentacja,przenosna,w,power,p.php


Temat: POwerPoint - oglądanie pokazu - HELP!!!!!
przeciez wystarczy wybrac polecenie Plik, a nastepnie Prezentacja To akurat jasne przenosna - szkopul tylko w tym ze modul trzeba sciagnac o czym Power Point sam informuje Powodzenia w ściąganiu....
Źródło: topranking.pl/1318/powerpoint,ogladanie,pokazu,help.php


Temat: Wpadka Asusa
Jeden z tajnych dokumentów Asusa był prezentacją aplikacji PowerPoint, w której zawarto zidentyfikowane przez producenta "główne problemy" związane ze zgodnością sprzętu. ciekawe czy ktos wrzuci to gdzies do sciagniecia ;-)...
Źródło: topranking.pl/1384/wpadka,asusa.php


Temat: Prezentacja na CD - w czym to zrobić?
Jan Marzec wrote: Chciałbym opracować samodzielną prezentację firmy w postaci uruchamialnejna CD. W jakim innym programie niż PowerPoint z Offica mogę to zrobić? Chciałbym móc załączać grafiki, pliki avi, wav...
Źródło: topranking.pl/1406/prezentacja,na,cd,w,czym,to,zrobic.php


Temat: powerpoint na www
hej hej potrzebuje umiescic prezentacje z powerpointa na stronie (raczej do odejrzenia, a nie do sciagniecia). pewnie powerpoint nie ma zadnych pluginow, ale czy mozna z niego eksportowac pojedyncze klatki (ja nie wiem, nie uzywam), wtedy mozna by przerobic na jakis mpg albo flasha dzieki pozdrawiam G.
Źródło: topranking.pl/1485/powerpoint,na,php


Temat: powerpoint na www
hej hej potrzebuje umiescic prezentacje z powerpointa na stronie (raczej do odejrzenia, a nie do sciagniecia). pewnie powerpoint nie ma zadnych pluginow, ale czy mozna z niego eksportowac pojedyncze klatki (ja nie wiem, nie uzywam), wtedy mozna by przerobic na jakis mpg albo flasha dzieki Powerpoint w office 2000 ma możliwość umieszczenia całej prezentacji na stronie.... Aby to oglądać trzeba jedynie...
Źródło: topranking.pl/1485/powerpoint,na,php


Temat: tepse za jej (*&*%^( polityke peeringu z innymi isp
Dnia 19-03-2007 o 20:04:04 Ewa Pawelec <e@galaxy.agh.edu.plnapisał(a): Tomek P. <adrestomka-zim@yahoo.plwrote: | Dnia 19-03-2007 o 17:48:13 doslaw <doslaw_usunto@_totez_.zlo.pl | napisał(a): | nosz kurde... | to jak dzis z prezentacja... | zrobilem w powerpoincie ... zeby nie bylo ze cos nie czyta... tyle ze | wzialem z officea 2007.. a tam ma domyslnie rozszerzenie .pptx |   i starsze nie czytaly | Powerpoint 2007 nie potrafi zrobic samouruchamiajacej sie z viewerem? Wiesz, pewnie potrafi też zapisać w starszym formacie. Tylko trzeba   wiedzieć, że ma takie porąbane natywne formaty. przy okazji: http://www.computerworld.pl/artykuly/54371.html - bardzo  ...
Źródło: topranking.pl/1743/tepse,za,jej,polityke,peeringu,z,innymi,isp.php


Temat: Prezentacja produktu w Power Point
Prezentacja produktu w Power Point Cześć! Czy ktoś wie, skąd można ściągnąć jakąś przykłądową prezentację w PowerPoint. Najlepiej jakby to była prezentacja jakiegoś produktu lub usługi. Jeżeli ktoś taką posiada, bo...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,245,17431254,17431254,Prezentacja_produktu_w_Power_Point.html


Temat: Prezentacja - power point
&#62; Mam na komputerze power pointa ale starą wersję tego programu i może być &#62; tylko 1 slajd Możesz wyjasnić, co to oznacza? - nawet PP 4.0 (pod Win 3.1/3.11) nie miał takiego ograniczenia! &#62; Czy znacie stronę gdzie można za darmo ściągnąć dobrego power pointa? Zapomnij - to program komencyjny. Raczej ściągnij sobie OpenOffice'a 2.0.1 (darmowy!). Jeśli umiesz...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,37,36249647,36249647,Prezentacja_power_point.html


Temat: brak programów w nowym komputerze
nadal nie kumam. nie mogłaś ściągnąć Power Pointa. jest płatny. Chyba że był to Power Point Viewer. A jeśli tak to nei wiem dlaczego Ci sie nie odtwarza. Kliknij może na...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,34,36364401,36364401,brak_programow_w_nowym_komputerze.html


Temat: POWER POINT i windows MILLENIUM
Dokładnie - mam office 2000 i power point w tej wersji jest kiepściuchny w porównaniu z XP. Mnie by chodziło o ściągnięcie większej ilości animacji do mojego domowego 2000. Czy taka opcja jest możliwa? Czy lepiej wogóle odinstalowac powerpointa i zainstalowac nowego XP. Czy w takiej sytuacji trzeba cały office odinstalować czy tylko PP? To dość pilne,bo musze...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,34,7090985,7090985,POWER_POINT_i_windows_MILLENIUM.html


Temat: Power Point
Jeżeli chcesz tylko oglądać prezentacje zrobione w Power Poincie, to możesz ściągnąć program Power Point Viewer, bezpłatny. www.microsoft.com/downloads/details.aspx?displaylang=pl&FamilyID=428d5727-43ab-4f24-90b7-a94784af71a4 Pozdrawiam, Fugazzi...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,34,13183263,13183263,Power_Point.html


Temat: prezentacja powerpoint - mp3
prezentacja powerpoint - mp3 Mam nadzieję, że nie zagmatwam za bardzo ;) Chciałam wysłać do kogoś pps do kórego dodany był plik mp3. Wszystko spakowałam w jednym folderze a mimo to...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,34,30988410,30988410,prezentacja_powerpoint_mp3.html


Temat: szukam zespołu na 17 lub 24 lipca 2010r.
Zespół Muzyczny Exellent Dzień dobry ;) Przesyłam Pani ofertę zespołu muzycznego Exellent w formie prezentacji Power Point oraz kilka MP3 z ostatniego wesela ( jakosc slaba, mp3 zostaly nagrane przez kamerzyste...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,44884,102264940,102264940,szukam_zespolu_na_17_lub_24_lipca_2010r_.html


Temat: Listonosz puka do drzwi.
Listonosz puka do drzwi. Sadzę, że przyda sie taki wątek, w którym będziemy umieszczać dodatkowe informacje o mejlowej poczcie. Moja jest taka: Wysłałam Wam /no może nie wszystkim, bo coś mi...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,23923,25071664,25071664,Listonosz_puka_do_drzwi_.html


Temat: Park komunikacyjny nad tunelem POW i wzdłuż trasy
Park komunikacyjny nad tunelem POW i wzdłuż trasy Prezentacja tego projektu miała się odbyć podczas spotkania informacyjnego w sprawie POW, ale niewielka grupka nie chciała słuchać, tylko krzyczeć i uniemożliwiła innym zapoznanie się z projektami. Projekt parku można znaleźć na naszej stronie internetowej siskom.waw.pl w dziale Zasoby -> Projekty Jest to prezentacja PowerPoint do ściągniecia i obejrzenia na swoim komputerze...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,643,34091554,34091554,Park_komunikacyjny_nad_tunelem_POW_i_wzdluz_trasy.html


Temat: A a a... Urbaniści do ratusza pilnie poszukiwani
Co do mpzp Parku Centralnego to prawda, redaktorowi wcisnęli lipę, a on ją przelał bezkrytycznie na papier. Niech Pan Kurs nie przyjmuje bezkrytycznie tego, co mu się mówi, tylko weryfikuje. Na stonie BIP Urzędu Miasta są wszystkie uchwały z ostatnich lat, w tym również mzpz i można sprawdzić. uchwały o przystąpieniu do sporządzania planów miejscowych -też można zweryfikować. Jest też plan wieloletni i coroczny budżet miasta. Bezkrytycyzm dziennikarzy i nieweryfikowanie otrzymywanych informacji to jest to, czego w polskich mediach jest najwięcej. Niestety, jakość tych publikacji...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,64,73037787,73037787,A_a_a_Urbanisci_do_ratusza_pilnie_poszukiwani.html


Temat: L_I_N_K_O_W_N_I_A !
musze sobie wrzucic troche linkow z pracy do domu www.cofund.org.pl/cgi-bin/leonardo/idea.pl?id=glowna - serwis leonardo da vinci- BARDZO DUZO INFORMACJI www.cofund.org.pl/cgi-bin/leonardo/idea.pl?id=linki - BARDZO DUZO WAŻNYCH LINKÓW O Leonardo i PROJEKTACH programów w UE !!! www.uniaeuropejska.info.pl/modul4.html - opisy funduszy w UE www.cofund.org.pl/cgi-bin/leonardo/idea.pl?id=dokumenty - dokumenty konkursowe do ściągnięcia www.umwd.pl/twinning/34.htm - prezentacje w power point- sprawdzić
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,67,3643058,3643058,L_I_N_K_O_W_N_I_A_.html


Temat: ważne !!!
ma ktoś może stronkę gdzie można ściągnąć prezentacje multimedialna po angielsku i niemiecku o jakimś państwie uni europejskiej ? np robionych w PowerPoint
Źródło: topranking.pl/922/wazne.php


Temat: Prezentacja - POWER POINT - inne formy uzaleznien
ma ktos moze dostep lub wie skad mozna sciagnac gotowa prezentacje na ten podany w temacie? Głownie chodzi o hazard, uzeleznienie od solarium czy internetu. Odwdziecze sie
Źródło: topranking.pl/937/prezentacja,power,point,inne,formy,uzaleznien.php


Temat: prezentacja power piont
szukam prezentacji power point, temat prezentacji ''SKINI'' najlepiej z muzyka i jakimś filmikiem a może ktoś wie skąd można ściągnąć taka prezentacje ???????? 10 diamentów za gotowa prezentacje :
Źródło: topranking.pl/940/prezentacja,power,piont.php


Temat: CMS-VisualTrading polska wersja......tylko dla zainteresowanych
Po wielu miesiącach ciężkiej pracy,po wielu pytaniach(oraz odpowiedziach na jej temat) jest już gotowa polska wersja językowa VisualTrading-najbardziej zaawansowanej platformy rynku Forex:).Dziękuje wszystkim którzy pomagali mi "testować" wersję beta.Teraz można ściągnąć...
Źródło: topranking.pl/1244/cms,visualtrading,polska,wersja,tylko,dla.php


Temat: CMS-VisualTrading polska wersja......tylko dla zainteresowanych
Gratulacje;) dejtrejder Po wielu miesiącach ciężkiej pracy,po wielu pytaniach(oraz odpowiedziach na jej temat) jest już gotowa polska wersja językowa VisualTrading-najbardziej zaawansowanej platformy rynku Forex:).Dziękuje wszystkim którzy pomagali mi "testować" wersję beta.Teraz...
Źródło: topranking.pl/1244/cms,visualtrading,polska,wersja,tylko,dla.php


Temat: Nowe logo TVP
Niby taka powazna i wielka firma z samej strony niewiele mozna sie dowiedziec :)     Przeciez jest do sciagniecie prezentacja.... w Power Point ;)
Źródło: topranking.pl/1273/nowe,logo,tvp.php